Ru  | Tj
Clubhouse чист? Далелҳои асосиро дар бораи шабакаи нави иҷтимоӣ ҷамъ овардем
Clubhouse чист? Далелҳои асосиро дар бораи шабакаи нави иҷтимоӣ ҷамъ овардем
Акс: Imago Images/Reuters

Clubhouse чист? Далелҳои асосиро дар бораи шабакаи нави иҷтимоӣ ҷамъ овардем

Нашр шуд

Шояд, бисёриҳо вақтҳои охир дар бораи шабакаи иҷтимоии Clubhouse ахборе дида бошанд. Касе фикр мекунад, ки муваффақияти ӯ танҳо маркетинг аст ва ба зудӣ ҳама хизматрасониро фаромӯш мекунанд, дигарон кӯшиш мекунанд, ки даъватномаҳо барои пайвастан ба ҳамоиши мӯдро гиранд.

Мо тасмим гирифтем бифаҳмем, ки сирри маъруфияти Clubhouse дар чист, "утоқҳо" ва "инвайтҳо" чист ва дар ин масъала кӣро гӯш кардан мумкин аст.

Ин чист?

Clubhouse як шабакаи нави иҷтимоӣ мебошад, ки дар он алоқа тавассути паёмҳои овозӣ сурат мегирад.

Аз оғози соли равон фазои иттилоотӣ аз ёдовариҳои ин шабака таркидааст, дар рӯзҳои охири моҳи январ беш аз як миллион нафар ба он пайвастанд. Дастрасӣ ба Clubhouse танҳо бо даъват - "инвайт" имконпазир аст.

Дар асл, ин шабака камтар аз як сол вуҷуд дорад. Онро ду хатмкардаи Стэнфорд моҳи апрели соли 2020 сохтаанд.

Ҳамкори мо ба зудӣ имконият пайдо кард, ки ба хизматрасонӣ ҳамроҳ шавад ва таҷрибаи худро нақл кард: "Clubhouse як барномаи ҷолиб аст. Ҳамин ки шумо дар бораи он мешунавед, шумо мефаҳмед, ки сабти ном осон нахоҳад шуд. Ин як иқдоми маркетингии ҷолиб ва дуруст аст. Гирифтани даъватнома аллакай як воқеа аст".

Албатта, дастрасии маҳдуд танҳо таваҷҷӯҳро афзоиш медиҳад. Ғайр аз он, барнома то ҳол танҳо барои дастгоҳҳои iOS боз аст. Аммо барои корбароне, ки дӯстони зиёд ва смартфони мувофиқ доранд, узв шудан мушкиле надорад. Бо вуҷуди ин, фитна бо ин анҷом намеёбад, баъд чӣ мешавад?

Дар Clubhouse чӣ бояд кард ва киро гӯш кардан лозим аст?

Дар фазои маҷозии хизмат "утоқҳо" -и шавқовар мавҷуданд, ки дар онҳо бо истифода аз овоз ва танҳо дар вақти воқеӣ муошират кардан мумкин аст. Сиёсати ВАО иҷтимоӣ сабти сӯҳбатҳоро манъ мекунад. Ҳар як корбари сабтиномшудаи Clubhouse метавонад хонаи шахсӣ ё шахсии худро бунёд кунад.

“Бо сабти ном шумо узви комилҳуқуқ мешавед. Дар Clubhouse чизе аз "впискаҳо", "сӯҳбатҳо", "кружокҳо" аз рӯи манфиатҳо мавҷуд аст. Дӯстони шумо аз руйхати телефон дар навори шумо пайдо мешаванд ва шумо метавонед бо онҳо тавассути алоқаи аудиоӣ сӯҳбат кунед. Ин чизест, ки Clubhouse-ро аз шабакаҳои иҷтимоии аллакай фарқ мекунад ва паёмрасонҳо - танҳо алоқаи овозӣ дар вақти воқеӣ сурат мегирад. Кӣ зангҳои тӯлониро ёд кард? Ҳатман ба шумо писанд хоҳад омад", - нақл кард мусоҳиби мо.

Пӯшида нест, ки ҳаяҷон дар атрофи хидмат асосан ба созандаи Tesla Илон Маск ва асосгузори Фейсбук Марк Зукерберг вобаста буд, ки онҳо ба ин шабака пайваст шуда, корбарони зиёдеро ҷалб карданд ва ба дигар одамони машҳур ибрат нишон доданд.

Ба Clubhouse Опра Уинфри, рэпер Дрейк, ҳунармандон Эштон Катчер ва Ҷаред Лето мебошанд. Илон Маск ҳатто тавонист ба президенти Русия Владимир Путин барои сӯҳбат дар Clubhouse пешниҳод кунад, аммо Кремл то ҳол дар посух дудилагӣ мекунад.

Инчунин дар замима шумо метавонед бисёр ситорагон, соҳибкорон ва коршиносони русро пайдо кунед. Мо то ҳол утоқҳои бахшида ба Тоҷикистонро пайдо карда натавонистем, аммо корбарони тоҷик аллакай ба ин шабака пайвастанд.

Овозхони маъруф Манижа утоқи худро дорад, ки ӯ на танҳо дар он муошират мекунад, балки консертҳои зинда ташкил мекунад ва метавонад барои шаб як лулиро иҷро кунад.

Шояд ҷолибтарин чизи ин шабакаи иҷтимоӣ дар он бошад, ки дар сӯҳбатҳо шумо на танҳо гӯш карда метавонед, балки худро баён карда метавонед, ки дар байни корбарон робитаро ба вуҷуд меорад. Иштирокчиён имкони беназири сӯҳбат бо бути худро дар вақти воқеӣ доранд.

Андешаҳо дар бораи шабака

Ҳамкори мо, дар маҷмӯъ, аз истифодаи хидмат қаноатманд буд. Вай қайд кард, ки гуфтугӯҳо барои ҳама завқҳо: аз мубоҳисаҳо оид ба ташкили мақсаднок, веганизм ва асосҳои сеҳру ҷоду пайдо мешаванд. Инчунин, бартарии замима дар он аст, ки он корбарони кишварҳои гуногунро ҷамъ мекунад ва метавонад дар омӯзиши забони хориҷӣ кӯмак расонад.

Фаридун Замонов, муаллифи канали маъруфи телеграммаи тоҷикии Маркетингай, низ хидмати навро санҷида, ибрози назар кард.

«Ман барои худ хулоса баровардам, ки чаро шабакаи иҷтимоӣ дар ин муддати кӯтоҳ маъмул гаштааст. Се сабаб вуҷуд дорад: ин як маҳсулоти олиҷаноб бо новбари возеҳ ва бе хусусиятҳои нолозим аст; мафҳуми он беназир аст; Маск ва Цукерберг ба ин шабака пайвастанд ва барои онҳо PR-и пурқувват сохтанд, миллионҳо одамон дар он ҷо онҳоро пайравӣ карданд ”, - навиштааст ӯ дар канали худ.


halva.tj

Муаллиф

halva.tj

Хабарҳои ҷолибтарин дар телеграмм-канали Halva.tj

Маводи зиёдтарро дар гурӯҳи фейсбукии Halva.tj ва саҳифаи мо дар Instagram дарёфт намоед